RSS

Η αλήθεια χτυπάει πάντα δύο φορές

19 Δεκ.

Στην κορυφή ο Παπαδήμος όπως έδειξε και η δημοσκόπηση της ΜARC για την εφημερίδα Έθνος της Κυριακής.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες της έγκυρης και άμεμπτης εταιρίας:

– Το 47,2% δηλώνει ότι θα ψήφιζε (ναι, μάλλον ναι) ένα κόμμα υπό τον Λ. Παπαδήμο

– Το 40,3% πιστεύει ότι εκλογές πρέπει να διεξαχθούν στο τέλος της τετραετίας, το 2013 και

– Το 62,7% έχει διαμορφώσει θετική ή μάλλον θετική γνώμη για τον πρωθυπουργό

Ρε παιδιά της MARC, να ρωτήσω κάτι; Εκεί στον Άρη (MARS) τις κάνετε τις δημοσκοπήσεις και παίρνετε αυτά τα αποτελέσματα; Όχι, ρωτάω γιατί εδώ στην Γη και συγκεκριμένα στην Ελλάδα δεν έχουμε και τόσο καλή γνώμη για το ΑΤΜ και την παρέα που το διανθίζει (κάτι υπουργούς με τσεκούρια, κάτι ανθ-υπο-υφιπουργούς με επίδοση στα τετρακόσια μετ’ εμποδίων και κάτι πρωτεργάτες της καταστροφής όπως οι ΠασόκοΝεοΔημοκράτες και άλλοι καλοθελητάδες).    

Διάβασα λοιπόν τη δημοσκόπηση αυτή, όπως και την προηγούμενη με το ίδιο θέμα, που προσπαθούσε να μας πείσει ότι τέσσερις στους πέντε Έλληνες γουστάρουμε τρελά το καυτό αγόρι που έχουνε βάλει στο θρόνο τον τελευταίο καιρό και μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο.

Όταν πήρα την εφημερίδα στα χέρια μου ρώτησα τον Κυρ Τάσο τον περιπτερά. Ρε Κυρ Τάσο λες να είναι έτσι τα πράγματα; Φυσικά και είναι έτσι, μου απαντάει, αφού τις δημοσκοπήσεις αυτές τις κάνουν στο φουαγιέ του MEGA. Η αλήθεια είναι ότι και στο πρωθυπουργικό μέγαρο να τις έκαναν, τέτοια αποτελέσματα δεν θα έβγαζαν.

Για να είμαι σίγουρος βέβαια εγώ έκανα μία μίνι δημοσκόπηση για το θέμα και ακούστε έγινε. Μπαίνοντας εχθές στο σπίτι ρώτησα την οικογένεια αν όντως θέλει τον Παπαδήμο για πρωθυπουργό της χώρας στο διηνεκές. (Για να μου φύγει κι εμένα η απορία που είχε σχηματιστεί μετά από το δημοσίευμα του Έθνους. Λέω ρε παιδί μου μήπως οι άλλοι έχουν διαφορετική γνώμη για το θέμα και να είμαι εγώ ο εξωγήινος;). Οι απαντήσεις που πήρα διέφεραν λίγο μεταξύ τους αλλά πάνω κάτω μου μετέφεραν το ίδιο μήνυμα.

Η γυναίκα μου με κοίταξε με ένα κεραυνοβόλο βλέμμα που θα ζήλευε και ο Δίας και μου είπε να πάψω να λέω μ@λακίες. Ο γιος μου μου πέταξε ένα αυτοκινητάκι που κρατούσε πρόχειρο και τη γλύτωσα επειδή είμαι πρωταθλητής στο ταϊ τσι. Η κόρη μου μου έβαλε τρικλοποδιά και κόντεψα να σκοτωθώ ενώ η πεθερά μου προθυμοποιήθηκε να μου φτιάξει λουκουμάδες με αρσενικό. Η μάνα μου κάτι ψέλλιζε για αποκληρώσεις και ο πεθερός μου με κοίταγε  χτυπώντας το δείκτη του χεριού στο κεφάλι του.

Μόνο η γιαγιά απάντησε ότι ο Παπαδήμος είναι καλό παιδί και τον έχει δει αρκετές φορές να κάνει βόλτες στην παραλία αλλά η γιαγιά είναι με βαρύ εγκεφαλικό και Αλσχάιμερ. Δεν ξέρω αν πιάνεται η γνώμη της.

Για καλό και για κακό πήρα και μερικούς φίλους και γνωστούς τηλέφωνο και σιγουρεύτηκα ότι δεν υπάρχει άνθρωπος που να έχει καλή γνώμη για το ΑΤΜ που έχουμε για πρωθυπουργό, όπως επίσης ότι δεν υπάρχει άνθρωπος που να θέλει να κάνει πρωτοχρονιά το 2012 με ένα ΑΤΜ. Άκου 62% έχει θετική γνώμη για τον Πρωθυπουργό. Τι θετική γνώμη να έχεις για μία μαριονέτα, για ένα ανδρείκελο της Μέρκελ στην Ελλάδα ή για ένα άψυχο μηχάνημα;Δηλαδή όταν πας στο ΑΤΜ να σηκώσεις λεφτά (για παλιά μιλάμε όχι τώρα) λες «‘Αχου ! τι συμπαθητικό μηχάνημα είναι το γλυκούλι μου»;

Και τέλος, τι ακριβώς σημαίνει ότι θα κάνουμε άλλα δύο χρόνια με τον Παπαδήμο; Θα περιμένουμε να καταστραφεί ο κόσμος το 2012 (αν όλα πάνε καλά) και εμείς να έχουμε ακόμη Παπαδήμο; Και μετά θάνατο Παπαδήμο θα έχουμε; Θα αναστηθούνε νεκροί, θα ανοίξουν σφραγίδες, θα έρθουν οι καβαλάρηδες της αποκάλυψης, θα γίνει το έλα να δεις και εμείς θα έχουμε ακόμη πρωθυπουργό τον «Παραλία» λες και είμαστε τίποτε καθυστερημένα;

Έ όχι !! Αυτό πάει πολύ, δεν νομίζετε;

 
2 Σχόλια

Posted by στο 19/12/2011 in Πολιτικά

 

Ετικέτες: , ,

2 responses to “Η αλήθεια χτυπάει πάντα δύο φορές

  1. Θάνος

    19/12/2011 at 1:07 μμ

    Φίλε
    αν έκανες το γκάλοπ ρωτώντας για τη δημοφιλία του ΑΤΜ, νομίζω ότι πήρες τις σωστές απαντήσεις. Κανένας δεν τα γουστάρει γιατί του θυμίζουν ότι πρέπει να στηθεί μπροστά τους για να πληρώσει.
    Τώρα αν κάναν το γκάλοπ Αυτοί ρωτώντας για ΑΤΜ μάλλον ρώτησαν αυτούς που έχουν ακόμη λαμβάνειν από ΑΤΜ. Που έχουν λίπος δηλαδή..

    Επομένως και το ένα και το άλλο γκάλοπ σωστά είναι και μην εξανίστασαι. Το ΑΤΜ έχει και πολλούς φίλους και πολλούς εχθρούς.
    Με εορταστικούς χαιρετισμούς και προσπερνώντας τρέχοντας το ΑΤΜ της γειτονιάς μου.

     
  2. margy

    20/01/2012 at 2:10 μμ

    Αυτό που δεν λένε (και δεν θα πουν ποτέ) τα αμερόληπτα καναλάκια, είναι πως ο ΑΤΜ ήταν σύμβουλος του ΓΑΠ μέχρι να φύγει ο τελευταίος.
    Οπότε τι αλλαγή προσώπου και πολιτικής μας τσαμπουνάνε;

     

Σχολιάστε

 
