RSS

Πάμε Μεσαίωνα;

13 Οκτ.

Πρόσφατα διαδραματίστηκε ένα γεγονός που αναδεικνύει την αρετή και τόλμη που κρύβουν οι Έλληνες μουτζαχεντίν μέσα στις καρδιές τους. Μαζεύτηκαν παπαδαριό, χρυσαυγίτες, βουλευτές και μπάτσοι που μπέρδεψαν τους αξιωματικούς τους και όλοι μαζί προσπάθησαν να κάνουν μία επίδειξη σκοταδισμού εμποδίζοντας να ανέβει μία θεατρική παράσταση και ξυλοφορτώνοντας όποιον τολμά να σκέφτεται διαφορετικά από αυτούς.

Η συγκεκριμένη θεατρική παράσταση μπορεί να είναι από άθλια μέχρι υπέροχη. Δεν γνωρίζω. Αλλά όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα θα πάει χιλιάδες κόσμος να τη δει, που δεν θα πήγαινε εάν δεν είχε γίνει τόση διαφήμιση από τους ιεροεξεταστές.      

Η άριστη συνεργασία των ομάδων μουτζαχεντίν είχε σαν αποτέλεσμα να ξυλοκοπηθεί και ένας δημοσιογράφος της LIFO επειδή τον πέρασαν για ομοφυλόφιλο. Το τι είναι ο άνθρωπος μόνο ο ίδιος το γνωρίζει και δεν ενδιαφέρει και κανέναν από εμάς στο κάτω κάτω, αλλά το περιστατικό αυτό αναδεικνύει το αδιάσειστο γεγονός ότι ο Φασισμός στην αρχή έρχεται για τους άλλους και μετά για όλους. Στην αρχή ήταν οι οικονομικοί μετανάστες, στη συνέχεια οι ομοφυλόφιλοι και έπονται οι άνεργοι που τρώνε το φαΐ από αυτούς που δουλεύουν. Εδώ είμαστε και εδώ είστε. Αν ο επόμενος στόχος δεν είναι οι άνεργοι (το παιδί μου, ο αδερφός σου, ο πατέρας σου, ο φίλος σου) να μου τρυπήσετε τη μύτη.

Διαβάστε παρακαλώ τη μαρτυρία του Μανώλη που έκανε το λάθος και βρέθηκε εκείνη τη στιγμή κοντά σε ανθ-υπάνθρωπους που κομπάζουν για τα ανώτερα ιδανικά τους. Είναι αντιγραφή από το λογαριασμό που έχει στο twitter (έχει διατηρηθεί η ορθογραφία από το πρωτότυπο):

-Βγήκα στην είσοδο του Χυτηριο. Χρυσαυγιτες και παπάδες εσκιζαν κ ποδοπατουσαν τις αφίσες της παράστασης.
-Έβγαλα το κινητό μου να τραβηξω πλάνο για το μπλογκ. Με περιτριγυρισαν 5 χρυσαυγιτες κ ένας αστυνόμος.
-Με ρωτάνε ‘δημοσιογράφος εισαι;’, απαντάω ‘γράφω στη lifo’ ελπίζοντας να γλυτωσω σαματα. Το αντίθετο όμως
-Με τραβάνε παράμερα, με φωνάζουν πούστη, αδερφαρα, μου τραβάνε τα μούσια, με φτύνουν στο πρόσωπο, με χτυπάνε στο στομάχι
-Η αστυνομία είναι δίπλα. Τους φωνάζω ‘με χτυπανε, δεν θα κάνετε κάτι;’ απάντηση ‘δεν ειδα κάτι. Απομακρυνθείτε παρακαλώ’. 3 αστέρια στο πέτο
-Μου βάζουν αναμένουν τσιγάρο στην τσέπη. Μια κυρια μου το λέει μπροστά στον αστυνομικό. Κάνει πως δεν ακούει.
-Αρχίζω να φοβάμαι. Απομακρύνομαι από την έξοδο. Μου φωνάζουν όλοι ‘έτσι, φύγε παλιοπουσταρα λουγκρα, τραβά πάρε καμία πίπα’
-Γυρίζω πίσω από απόσταση να παρακολουθώ. Με ακολουθει γνωστός βουλευτης της ΧΑ. Μου ρίχνει δύο μπουνιές στο πρόσωπο, με πετάει κάτω
-Όσο είμαι κάτω χάνω τα γυαλιά μου. Ο Χρυσαυγιτης με κλωτσαει. Η αστυνομία είναι ακριβώς 2 βηματα μακριά. Γυρισμένη πλάτη.
-Φωνάζω στον αστυνομικό ‘ΜΟΥ ΡΊΧΝΟΥΝ ΓΡΟΘΙΕΣ, ΚΆΝΤΕ ΚΆΤΙ’, πολλές φορές. Με γυρισμένη την πλάτη απομακρυνεται
-Οι υπόλοιποι γέροι κ χρυσαυγιτες με χλευαζουν φωναχτά δίπλα από τον αρχιαστυνομο. ‘Κλάψε μωρή λούλου, κοριτσάκι, ντιγκινταγκα’
-Μια κυρία που έχει εστιατόριο δίπλα μου βρίσκει τα γυαλιά κ με παίρνει μαζί της για να βάλω πάγο. Το πρόσωπο μου είναι πρησμενο κ κόκκινο
-Περνάμε από δεκάδες μπάτσους που ρεμβαζουν. Τους λέω ‘κει χτύπησαν στην είσοδο του θεάτρου’. Με αγνοούν. Ένας μου στέλνει φιλάκια ειρωνικά.
-Η κυρία με το εστιατόριο μου δίνει πάγο για το πρόσωπο, μοιράζεται τις αναμνήσεις της από μέσα στο Πολυτεχνείο τότε. Τώρα φοβάται πο πολύ.
-Κανένας ‘αληθινός’ δημοσιογράφος δεν ήταν εκεί. Κανένας αστυνόμος δεν με βοηθησε, μόνο με κορόιδεψαν.
-είμαι εντάξει, με έφερε η φίλη μου σπίτι, είμαι σοκαρισμένος ακόμα. σας ευχαριστώ όλους για τα μηνυματα.
-με ρωτατε αν θα κινηθω νομικα. διστάζω να πάω αστυνομία μετά από απόψε. δεν θελω να’χουν το ονοματεπώνυμο και την διεύθυνση μου στο αρχειο
-στο facebook μπήκα αμέσως και έσβησα το ονομα μου και τη φωτο μου. εκει δεν φοβόμουν , με φοβίζει όμως το μετά
https://twitter.com/manolis

 
Σχολιάστε

Posted by στο 13/10/2012 in Πολιτικά

 

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

 
