RSS

Hungry but chic

11 Δεκ.

CLUB FΗ γνωστή σε όλους, όσοι συχνάζουν στην Ερμού, φίρμα «Fokas» που δραστηριοποιείται στο χώρο των πωλήσεων ενδυμάτων αποφάσισε να κάνει διαφημιστική καμπάνια προτάσσοντας ως σλόγκαν το  «Hungry but chic» δηλαδή «Πεινασμένος αλλά κομψός» προκαλώντας την μήνη από όλους εμάς τους επαναστάτες του πληκτρολογίου που αρεσκόμαστε να τιτιβίζουμε στα social media του διαδικτύου, αλλά και των αστέγων που μένουν στην περιοχή και οι περισσότεροι γνωρίζουν άπταιστα αγγλικά γιατί πάνε οι εποχές που οι άστεγοι ήταν του δημοτικού. Τώρα ο χειρότερος έχει PhD αλλά έτυχε να κάνει κακές παρέες (τηλεόραση, τράπεζες και άλλα ευαγή ιδρύματα) και να ακούει τις συμβουλές τους με αποτέλεσμα να χάσει σπίτι, αυτοκίνητο και γκόμενα εν μία νυκτί.  

Η εταιρία Fokas εμπνεύστηκε από την Ελληνίδα μάνα και τη στιχομυθία που έχει σε καθημερινή βάση με το γιόκα της:
– Άλλαξε βρε παιδί μου αυτό το σώβρακο είναι τρύπιο δεν το βλέπεις;
– Και τι πειράζει ρε μάνα; Αυτοί που το βλέπουν δεν έχουν κανένα πρόβλημα.
– Μα να σου τύχει κάτι, να γίνουμε ρεζίλι στον κόσμο;
– Σαν τι να μου τύχει ρε μάνα και να το δει ο κόσμος;
– Μα βρε παιδί μου πες ότι έρχεται η κακιά στιγμή, χτύπα ξύλο, και πας στο νοσοκομείο. Να δουν οι γιατροί το τρύπιο σώβρακο; Τι θα πούνε;
– Καλά ρε μάνα λες να με πάνε στο νοσοκομείο και να πέσουν οι γιατροί επάνω μου στην εντατική να κοιτάνε το τρύπιο σώβρακο; Έχεις τρελαθεί τελείως; Εσύ δεν έχεις χάσει κανένα επεισόδιο από την «Εντατική» του STAR˙ έχεις δει ποτέ στο σήριαλ τους γιατρούς να τους φέρνουν έναν ασθενή και αυτοί να κοιτάνε τι μάρκα σώβρακο φοράει, να εξετάζουν τις ραφές να δουν αν έχει κλείσει χρόνο και μετά να τον βάζουν για χειρουργείο για καλό και για κακό;

Αφουγκραζόμενη λοιπόν η εταιρία ένδυσης τον πόνο της Ελληνίδας μάνας αποφάσισε να τη στηρίξει προσπαθώντας να ντύσει τους πεινασμένους Αθηναίους γιατί μπορεί να μην έχεις να φας, να πληρώσεις τη ΔΕΗ, να ταίσεις την οικογένειά σου, αλλά δεν επιτρέπεται να μην ντύνεσαι στο Foka. Για το σκοπό αυτό επέλεξε και το σλόγκαν «Hungry but chic» που σε ελεύθερη μετάφραση θα το αποδίδαμε σαν «Πεινασμένος ναι-ξεβράκωτος όχι»,  «Άλλα κουστουμιά ο ανάπηρος»  ή «Πάρε ρε πεινάλα ένα Prada» απορρίπτοντας το εξίσου καλό «single but chic» ή το ακόμη καλύτερο «filthy and sick».

Η επιτυχία της διαφημιστικής καμπάνιας αντικατοπτρίστηκε απόλυτα στα social media οι χρήστες των οποίων έκραξαν κόσμια ή μη την επιλογή της εταιρίας να προκαλέσει το κοινό περί δικαίου αίσθημα σε βαθμό που να εύχεται κανείς τα social media να αντικαταστήσουν κάποια στιγμή αυτή την ωκλο-πραγματικότητα που ζούμε γιατί όλοι εμείς που γράφουμε εκεί είμαστε κάτι περισσότερο από πιστοποιημένοι επαναστάτες και έχουμε καταφέρει να εφαρμόσουμε την ουτοπία μέσα σε λίγα λεπτά αβάδιστα, αλλά με την πραγματική ζωή την έχουμε τη δυσκολία μας.

Advertisements
 
1 σχόλιο

Posted by στο 11/12/2012 in Πολιτικά

 

Ετικέτες: , ,

One response to “Hungry but chic

  1. κωστάνζα

    12/12/2012 at 10:48 πμ

    χωρίς λόγια

     

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: